استراتژی های منابع انسانی -
نویسنده:
ARMIN TROST
مترجم:
دکتر صمد رحیمی اقدم، محمد مقدسی
سال نشر:
1404
صفحه:
545
نوبت چاپ:
1

این کتاب ارزشمند در حوزه تحول چابک و مدیریت منابع انسانی را به زبان فارسی معرفی م یکنم. این اثر، همچون پلی است میان تجربیات بین المللی و نیازهای روزمر هی سازما نهای ما، که با نگاهی نوین به میا نگذر از ساختارهای سنتی به سوی چارچوب های چابک و پویا، ما را در مواجهه با پیچیدگی های تغییرات مدرن یاری می دهد. در صفحات این کتاب، نویسنده با استفاده از داستا نهای واقعی، مقایس ههای دقیق و تحلی لهای عمیق، به بررسی مفاهیمی کلیدی چون مدیریت تغییر، چابکی سازمانی، نوآوری در ساختارهای سازمانی و مدیریت منابع انسانی در عصر تحول دیجیتال می پردازد. این اثر نشان می دهد که در دنیای امروز، محی طهای کاری باید از نگرشی انعطاف پذیر بهر همند شوند تا بتوانند به چال شهای اقتصادی، فناوری و فرهنگی پاسخ دهند. همچنین، اهمیت نقش رهبران در ایجاد تغییرات بنیادین، مشارکت فعال کارکنان و ضرورت روی آوردن به راهکارهای نوین برای مقابله با مقاومت های درونی و ساختاری مورد تأکید قرار گرفته است. این ترجمه، نتیج هی یک فرایند اندیشمندانه و دقیق بوده که در آن سعی بر این داشته ام تا با حفظ سبک و اصالت نویسنده، مفاهیم پیچیده و چندلای هی کتاب را به زبانی روان، کاربردی و همزمان دقیق به خوانندگان فارس یزبان انتقال دهم. در نهایت امیدوارم که این اثر بتواند برای مدیران، کارآفرینان و علاق همندان به حوز هی منابع انسانی الها مبخش باشد و راهگشای ایجاد تغییرات مثبت در سازمان ها و محیط های کاری گردد.

فصل اول : منابع انسانی در بستر دیجیتالی شدن   
فصل دوم:چابکی و ثبات    
فصل سوم : ایجاد یک استراتژی منابع انسانی    
فصل چهارم :زمینه ساختاری و فرهنگی    
فصل پنجم: استعدادیابی و انتخاب    
فصل ششم: اهداف، ارزیابی و بازخورد    
فصل هفتم : یادگیری و دانش    
فصل هشتم :توسعه و شغل    
فصل نهم : دستمزد    
فصل دهم : تعامل و حفظ    
فصل یازدهم : عملیات منابع انسانی    
فصل دوازدهم :مدیریت تغییر و تحول   
فصل سیزدهم : تغییر به‌سوی آینده ای چابک    
منابع    

دسته بندی موضوعی موضوع فرعی
علوم انسانی مدیریت
مديريت

تمامی حقوق این سایت برای سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی محفوظ است. نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
Copyright ©2025 Iranian Students Booking Agency. All rights reserved